FAQ

Taxi bestellen

Hoeveel bagage mag ik meenemen?

Een standaard taxi heeft ruimte voor maximaal 2 grote koffers en 2 handbagage. Heeft u meer dan dat? Dan dient een taxibusje te bestellen. Deze biedt ruimte voor ruim 6 grote koffers en 4 handbagage.

Hoeveel personen kunnen er maximaal mee?

In een standaard taxi kunnen 4 personen mee. Een taxibusje heeft plaats voor ruim 8 personen.

Krijg ik een bevestiging nadat ik een taxi heb besteld?

Alleen indien u online besteld heeft krijgt u altijd direct een bevestigingsmail met een unieke ritnummer. Communiceer dit nummer bij eventuele vragen.

Hoe lang duurt het voordat de taxi aankomt?

De gemiddelde wachttijd is 10 รก 15 minuten. Bij abnormale weersomstandigheden, in de nachtelijke uren, buiten de ring en tijdens de spits kan het iets langer duren.

Betalen

Kan ik op rekening betalen?

Ja. Selecteer in het bestelformulier “Op rekening” en geef als opmerking uw factuuradres. U kunt tevens uw factuuradres naar ons toe mailen.

Kan ik met een creditcard betalen?

Ja. Wij accepteren VISA, Mastercard en American Express. U kunt er ook voor kiezen om op afstand vooraf met een creditcard te betalen. Handig als u betaalt namens iemand anders. Stuur ons het volgende om op afstand met een creditcard te betalen:

Naam kaarthouder:
Kaartnummer:
Vervaldatum:
CVC-code:

Kan ik pinnen in de taxi?

Ja. In al onze taxi’s kunt u (contactloos) betalen met uw pinpas.

Wijzigen of annuleren

Ik heb mijn reservering geannuleerd. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Indien u online heeft betaald en de rit wilt annuleren dan storten wij direct het totale bedrag terug op uw rekening. Het kan 2 tot 3 werkdagen duren voordat u uw geld weer op rekening heeft.

Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren. Hoe doe ik dat?

In uw bevestigingsmail die u direct na het bevestigen heeft ontvangen staat een link waarin u uw reservering kunt volgen, wijzigen en / of annuleren. Let op: annuleren kan uiterst tot 2 uur voor geplande vertrektijd. Daarna wordt er 30% annuleringskosten obv de ritprijs doorberekend.

Klachten en verloren voorwerpen

Ik ben mijn spullen verloren in de taxi.

Dat is zeer vervelend. Probeer de kenteken of daklicht nummer te vermelden indien u deze nog weet. Weet u deze niet vermeld dan zo volledig mogelijk alle kenmerken waaraan wij uw spullen terug kunnen vinden. Wij doen een oproep naar al onze chauffeurs en zo hopen we uw spullen terug te vinden.

Ik heb een klacht.

Het kan zijn dat uw rit niet naar wens is verlopen. Dat spijt ons. U kunt uw klacht richten naar info@brabotax.nl en dan zullen wij z.s.m. terug reageren met een passende oplossing. Probeer altijd de daklicht nummer of de kenteken te vermelden zodat wij u sneller kunnen helpen.

Is uw vraag niet beantwoord?